ÖIF-Forschungspreis

Mittwoch, 18.01.2023

Ausgezeichnet werden Abschlussarbeiten im Bereich Integration und Migration /Нагороди присуджуються за дипломні і дисертаційні роботи у сфері інтеграції та міграції.

Der ÖIF-Forschungspreis zeichnet abgeschlossene Bachelor-, Diplom-/Masterarbeiten und Dissertationen im Bereich Integration und Migration
aus. Prämiert werden Arbeiten aus sechs Kategorien:

• Integration von Frauen und Mädchen mit Migrationshintergrund
  • Flucht und Integration von Ukrainerinnen und Ukrainern
  • Gesellschaftlicher Zusammenhalt und freiwilliges Engagement im Kontext von Integration
  • Gesundheit
  • Arbeitsmarktintegration
  • Segregation

Dissertationen werden mit 3.000 Euro, Diplom-/Masterarbeiten mit 2.000 Euro und Bachelorarbeiten mit 1.000 Euro ausgezeichnet. Bewerben können sich alle, die ihr Studium vor höchstens zwei Jahren an einer österreichischen Universität oder Fachhochschule abgeschlossen und sich in ihrer Arbeit mit einer der sechs Kategorien beschäftigt haben. Die Einreichfrist endet am 31. Jänner 2023.

>> Weitere Infos unter forschungspreis.at

Дослідницька премія ÖIF присуджується за завершені бакалаврські, дипломні/магістерські роботи та дисертації у сфері інтеграції та міграції.
Призи присуджуються за роботи в шести категоріях:

•     Інтеграція жінок та дівчат з міграційним підґрунтям.
  •     Втеча та інтеграція українців.
  •     Соціальна згуртованість та добровільні зобов'язання в контексті інтеграції.
  •     Охорона здоров’я.
  •     Інтеграція на ринку праці.
  •     Сегрегація.

Дисертації отримують 3 000 євро, дипломні/магістерські роботи - 2 000 євро, а бакалаврські роботи - 1 000 євро. Усі, хто закінчив навчання в австрійському університеті або університеті прикладних наук не більше двох років тому і має справу з однією з шести категорій у своїй роботі, мають право подавати заявки. Кінцевий термін подачі заявок - 31 січня 2023 року.

>> Більше інформації на forschungspreis.at